Miks Kirkkonummen kirjastossa ei ole replica kirjasarjaa? se on sikahyvä ja siihen sarjaan olis MONIA lainaajia!! Olis aivan fantastista jos te hommaisitte…

Kysytty

Miks Kirkkonummen kirjastossa ei ole replica kirjasarjaa? se on sikahyvä ja siihen sarjaan olis MONIA lainaajia!! Olis aivan fantastista jos te hommaisitte sinne marilyn kayen replica kirjasarjan!!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjasto ei välttämättä hanki aivan kaikkia sarjakirjoja kokoelmiinsa. Vastaava jännityskirjasarja, jonka aiheina ovat mm. muodonvaihdokset ja paranormaalit ilmiöt, on esim. Katherine Applegaten Animorphs-sarja. Voisit kokeilla sitä.