Mikähän tämä ötökkä on, joita sähkögrilliini oli talven aikana ilmestynyt? On siis ihan pieni, nuppineulan pään kokoinen max, ainakin vielä. Liikkuivat…

Kysytty

Mikähän tämä ötökkä on, joita sähkögrilliini oli talven aikana ilmestynyt? On siis ihan pieni, nuppineulan pään kokoinen max, ainakin vielä. Liikkuivat nopeasti.

Vastaus

Vastattu

Googlen kuvahaku tai puhelimen Seek-appi eivät tunnistaneet kuvan ötökkää.

Lajinmääritystä täytyy siis kysyä asiantuntijoilta esim. Luontoportti tai Luontoakateemi