Mikähän ötökkä on kyseessä, tuli esiin 50 vuotta vanhan kerrostalon kylpyhuoneesta.

Kysytty

Mikähän ötökkä on kyseessä, tuli esiin 50 vuotta vanhan kerrostalon kylpyhuoneesta.

Liitetiedostot

Vastaus

Vastattu

Kuva on valitettavasti melko epäselvä, eikä ötökän koosta ole tietoa. Yleisen muodon ja värin perusteella otus voisi olla esimerkiksi jokin vaaksiainen.