Otsikko
Mikähän on sellainen kirja, jonka tarinassa ihmiset elävät omassa erikoisessa yhteisössään normiyhteiskunnan ulkopuolella, ylhäällä New Yorkin katoilla? En…

Kysytty

Hei!
Mikähän on sellainen kirja, jonka tarinassa ihmiset elävät omassa erikoisessa yhteisössään normiyhteiskunnan ulkopuolella, ylhäällä New Yorkin katoilla? En muista nimeä enkä tekijää, mutta kirja oli jännittävä ja tuli luettua parikin kertaa teini-ikäisenä. Luulen, että kirja on julkaistu 1980-luvulla.
Ärsyttävää, kun ei muista eikä osaa jäljittää ko. kirjaa!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ensimmäisenä tarjokkaana etsityksi kirjaksi tulee mieleen Christopher Fowlerin Varjomaailma (Karisto, 1990), olkoonkin, että se sijoittuu Lontooseen eikä New Yorkiin.

https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/kauno%253Aateos_4055