Luin kirja Emma Luoma : Vain huonoja vaihtoehtoja. Oli hyvä kirja, suosittele jotain samantapaista. Mieluiten kotimaista. Onko Emmalta kenties tulossa lisää?

Kysytty

Luin kirja Emma Luoma : Vain huonoja vaihtoehtoja. Oli hyvä kirja, suosittele jotain samantapaista. Mieluiten kotimaista. Onko Emmalta kenties tulossa lisää?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sairaalamaailmaan sijoittuvia kotimaisia jännäreitä ovat kirjoittaneet ainakin Toni Aho ja Mika Kähkönen. Emma Luoman kirjassa on myös chick lit -piirteitä. Samaan tapaan romantiikkaa ja jännitystä on yhdistellyt myös Hanne Dahl kirjoissaan.

Ehkäpä voisit kokeilla myös Nina Meron kirjaa Englantilainen romanssi, joka sisältää monenlaisia elementtejä romantiikasta arvoituksellisuuteen, tai Eppu Nuotion ja Pirkko Soinisen yhdessä kirjoittamia taidemaailmaan sijoittuvia dekkareita Nainen parvekkeella, Sakset tyynyn alla ja Punainen vaate.

Tietoa Emma Luoman kirjailijanuran jatkosta ei ole löytynyt. Voit halutessasi tiedustella asiaa suoraan häneltä. Yhteystiedot löytyvät kirjailijan kotisivulta: https://www.emmaluoma.com/ota-yhteyttae