Otsikko
Mikähän oli tämä amerikkalainen teos missä maaseudulla asuva perhe voittaa arpajaisissa hienon auton? He ajelevat sillä paljonkin kunnes pitäisi lisätä öljyä…

Kysytty

Mikähän oli tämä amerikkalainen teos missä maaseudulla asuva perhe voittaa arpajaisissa hienon auton? He ajelevat sillä paljonkin kunnes pitäisi lisätä öljyä mutta sitä tämä perhe ei tajua vaan jatkaa ajeluitaan kunnes auto taitaa tulla tiensä päähän. Perheessä on myös isoäiti joka jossain vaiheessa jää auton alle ja loukkaantuu. Hän jää tielle makaamaan ja taitaa kuolla jossain vaiheessa kun perhe ei välitä tai ymmärrä että hänet pitäisi viedä sairaalaan.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti vastaajamme eivät tunnistaneet teosta. Ehkä joku lukijoistamme tuntee sen?