Mikähän maihtaisi olla todennäköisesti suomalainen nuortenromaani, jossa päähenkilötytön kaveri lähtee jouluksi Thaimaaseen eikä koskaan palaa sieltä takaisin…

Kysytty

Mikähän maihtaisi olla todennäköisesti suomalainen nuortenromaani, jossa päähenkilötytön kaveri lähtee jouluksi Thaimaaseen eikä koskaan palaa sieltä takaisin. Ympärillä toki muitakin teemoja, mutta tuo Tsunami-aihe siinä se keskeinen juttu. Muistan lukeneeni, mutta mikä se oli ...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja voisi olla Marja-Leena Tiaisen Khao Lakin sydämet.