Mikähän mahtaa olla uuden Ariel mainoksen taustalla soiva kappale. Se on vanhempi äänite ehkä jostain 30-40 luvulta. Siinä (musta?) miesääni laulaa…

Kysytty

Mikähän mahtaa olla uuden Ariel mainoksen taustalla soiva kappale. Se on vanhempi äänite ehkä jostain 30-40 luvulta. Siinä (musta?) miesääni laulaa jonkinäköisiä "plim plam tsibidi" äänteitä. Homma kulkee kuin pikajuna.

Jos suinkin mahdollista niin viittaukset tyylisuuntaan, levy-yhtiöön tms. ovat erittäin tervetulleita.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseisen kappaleen esittää: The Real Tuesday Weld, kappale löytyy heidän
The Real Tuesday Weld I. Lucifer albumiltaan, joka julkaistiin 3.5.2004.
Kyseinen kappale on nimeltään: Bathtime in Clerkenwell.