Otsikko
Mikä voisi olla sopiva aine sekoittaa öljyä ja vettä. Niin, että pystyisi käyttämään seosta sellaisessa suihkupullossa esim grillatessa, paisteessa ja…

Kysytty

Mikä voisi olla sopiva aine sekoittaa öljyä ja vettä. Niin, että pystyisi käyttämään seosta sellaisessa suihkupullossa esim grillatessa, paisteessa ja salaattiin. Pelkkä öljy on liian paksua useimpiin sellaisiin suihkupulloihin. Emulgointiaine joo-o, mutta mitä, mistä ja kuinka paljon/missä suhteessa?

Vastaus

Vastattu

Meillä ei ikävä kyllä ole riittävää asiantuntemusta määritellä hyvää öljyn ja veden välistä suhdetta. Suosittelemme, että ostaisit öljysuihkupullon, joka on nimenomaan suunniteltu ruokaöljyn suihkuttamiseen.