Mikä viikonpäivä oli 21.7.2014

Kysytty

Hei,mikä viikonpäivä oli 21.7.2014

Vastaus

Vastattu

21.7.2014 oli maanantai. Tieto löytyy esimerkiksi internetistä löytyvistä monista laskureista, joita löytyy mm.  hakusanoilla "ikuinen kalenteri" tai "aikalaskuri". Lisäksi vastaajalla on tallella vuoden 2014 pöytäkalenteri, josta tieto löytyi.

1 ääntä

Kommentit

Älypuhelimen omistaja löytää kyseisen tiedon myös puhelimensa kalenterista. Kalenteria voi selata taaksepäin hyvinkin kauas, kokeilin huvikseni omalla puhelimellani ja kalenteri on nyt vuodessa 1748 - kauemmaksi en enää jaksa mennä ja kalenteri näyttää vain jatkuvan taaksepäin. Oma syntymäpäiväni näyttää tuona vuonna olleen sunnuntai, kuten se oli sinäkin vuonna (yli 200 vuotta myöhemmin), kuin itse synnyin.