Mikä vanha elokuva? Mies saa aina paniikkikohtauksen erilaisista viivoista. Jossain he ovat sitten vaimon (tai tyttöystävän) kanssa laskettelemassa. Jyrkässä…

Kysytty

Mikä vanha elokuva? Mies saa aina paniikkikohtauksen erilaisista viivoista. Jossain he ovat sitten vaimon (tai tyttöystävän) kanssa laskettelemassa. Jyrkässä mäessä mies muistaa onnettomuuden lapsuudesta. Lapsuuden kaveri hyppää jostain ja päätyy aitaan. Se kaveri siis kuolee siihen. Näin selviää miehen paniikkikohtausten tausta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on varmaankin Alfred Hitchcockin ohjaama Noiduttu (Spellbound) vuodelta 1945. Pääosissa ovat Ingrid Bergman ja Gregory Peck.

Elokuvan tiedot IMDB:ssä: http://www.imdb.com/title/tt0038109/.