Otsikko
Mikä suomalainen kirja ja kenen kirjoittama? Kertoo tositarinan naisesta joka kokee kovia, päihteitä, raiskataan kahdesti ja päätyy liivijengiin, jossa kokee…

Kysytty

Mikä suomalainen kirja ja kenen kirjoittama? Kertoo tositarinan naisesta joka kokee kovia, päihteitä, raiskataan kahdesti ja päätyy liivijengiin, jossa kokee jopa turvallisuuttakin. Ajautuu väkivaltaisiin suhteisiin. Opiskeli lopulta sairaanhoitajaksi ja pääsi irti aineista. Oli juttua Tehylehdessä. Kirjoittanut itse tämän kirjan.

Vastaus

Vastattu

Olisikohan kyseessä Tara Koivukosken Rikottu enkeli: nainen bikereiden maailmassa (2020)? Kirja vastaa aika tarkasti kuvailuasi.

Helle-verkkokirjastossa: https://helle.finna.fi/Record/helle.1538843?sid=4559335896

1 ääntä

Kommentit

Se oli juurikin tuo kirja!??