Otsikko
Mikä suomalainen ilmeisestti speden elokuva jossa loiri esittää suomalaista lätkäturistia matkalla isvestijaan mutta ei meinaa päästä perille? Näköradiomiehen…

Kysytty

Mikä suomalainen ilmeisestti speden elokuva jossa loiri esittää suomalaista lätkäturistia matkalla isvestijaan mutta ei meinaa päästä perille? Näköradiomiehen ihmeelliset siekailut?

Vastaus

Vastattu

Vesa-Matti Loiri esitti Moskovan MM-jääkiekkokisoista edellisenä talvena myöhästynyttä vodkaturistia elokuvassa Koeputkiaikuinen ja Simon enkelit.