Mikä on Suomen, Ruotsin ja Norjan rajalla Kilpisjärvessä olevan rajapyykin nimi.

Kysytty

Mikä on Suomen, Ruotsin ja Norjan rajalla Kilpisjärvessä olevan rajapyykin nimi.

Vastaus

Vastattu

Kilpisjärvellä sijaitsevan kolmen valtakunnan rajapyykin nimi on proosallisesti Kolmen valtakunnan rajapyykki.

Kolmen valtakunnan rajapyykki (kilpisjarvenretkeilykeskus.fi)

3 ääntä

Kommentit

Ristikon täyttämisen yhteydessä voidaan käyttää synonyyminä myös Koltajärveä.