Mika on Suomen perintolaki jos yksi vanhemmista kuolee?

Kysytty

Mika on Suomen perintolaki jos yksi vanhemmista kuolee?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Perintölaista on olemassa oppaita, jotka löytää kirjaston
tietokannasta Plussa (www.lib.hel.fi/plussa) siten, että valitsee
hakusivulta vaihtoehdon "asiasana tai luokka" ja kirjoittaa
hakusanaksi "perintöoikeus".

Selkeä kirja on esim. Aarnio Aulis: Perunkirjoitusopas (uusin
painos 1998). Siinä käsitellään monipuolisesti perintöasioita. Kirja
on hyvin suosittu, mutta siitä on monissa kirjastoissa kappale,
jota ei lainata, ja joka on siten aina paikan päällä luettavissa.
Kirjan saatavuuden voi tarkastaa Plussasta.

4 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Täällä siis säästellään viime vuosisadalta periytyviä vastauksia, muuttamattomina.