Otsikko
Mikä on sen kijan nimi joka kertoo Nostradamuksen ennustuksista?Tai kirjailija tai joka on suomentanut?

Kysytty

Mikä on sen kijan nimi joka kertoo Nostradamuksen ennustuksista?Tai kirjailija tai joka on suomentanut?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nostradamuksen ennustuksista löytyy montakin kirjaa:

- Jordan, Michael: Nostradamus - uutta tietoa suuren näkijän ennustuksista.1999
- Wilson, Connie: Nostradamus - maailma tuhon partaalla. 1995
- Hewitt, V. J.: Nostradamus - vuosituhannen viimeiset vuodet, ennustukset 1993- 2001. 1993
- Jovaliste, Jean: Nostradamus - aikamme profeetta. 2.p. 1990
- Ljungström, Georg: Nostradamuksen ennustukset. 1976
- Sagittarius: Nostradamus ja maailmantapahtumat. 1942

Näiden kirjojen saatavuuden saat selville Plussa-aineistotietokannastamme http://www.libplussa.fi