Otsikko
Mikä on se TV-sarja, jota esitettiin ehkä 1980 tai 1990- luvuilla ja n 30 minuutin jaksoissa joka viikko ja näyttelijöinä olivat mm Olavi Ahonen ja Esko…

Kysytty

Hei
Mikä on se TV-sarja, jota esitettiin ehkä 1980 tai 1990- luvuilla ja n 30 minuutin jaksoissa joka viikko ja näyttelijöinä olivat mm Olavi Ahonen ja Esko Nikkari ja se oli komedia ja siinä oli myös ruotsinkielisiä näyttelijöitä suomenkielisten lisäksi. Löytyyköhän näin löysillä tiedoilla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

YLEn Muistikuvaputki-sivuilta löytyy tätä samaista sarjaa koskeva kysymys - ja vastauskin: "Muistelemasi kuusiosaisen sarjan teki Ruotsin TV2 yhteistuotantona YLE FST:n kanssa vuonna 1986. Sen alkuperäisnimi on Vägg i vägg, suomalaiselta nimeltään Seinähullut naapurit."

http://yle.fi/vintti/yle.fi/muistikuvaputki/muistikuvaputki/rouvaruutu/…