Mikä on Rovaniemen ja Rovaniemen maalaiskunnan asukkaiden väestön ikärakenne ja ennuste?

Kysytty

Mikä on Rovaniemen ja Rovaniemen maalaiskunnan asukkaiden väestön ikärakenne ja ennuste?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tiedot Rovaniemen ja Rovaniemen maalaiskunnan väestön ikärakenteesta saat esim. Tilastokeskuksen julkaisusta Väestörakenne 2000. Ennustetta varten kannattaa tutustua Kansaneläkelaitoksen julkaisemaan Väestöennuste 1998-2050. Julkaisujen saatavuuden Eduskunnan kirjastossa voit tarkistaa Eduskunnan kirjaston Selma-kokoelmatietokannasta http://selma.CSC.fi/cgi-bin/Pwebrecon.cgi?LANGUAGE=Finnish&DB=local&PAG… . Väestötietoja voi kysyä myös suoraan asianomaisista kunnista.