Otsikko
Mikä on paras palkkainen ala johtaja- sekä konsulttititteleitä lukuun ottamatta? Esim. paparikonetyöläinen, lennonjohtaja, levyseppä?

Kysytty

Mikä on paras palkkainen ala johtaja- sekä konsulttititteleitä lukuun ottamatta? Esim. paparikonetyöläinen, lennonjohtaja, levyseppä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Kysymykseesi on vaikea antaa täsmällistä vastausta. Noiden mainitsemiesi ammattien lisäksi mieleen tulee ainakin putkiasentaja, kansanedustaja sekä teknistieteellisten ja lääketieteellisten alojen ammatit. Työministeriön sivuilta löytyvät kuvaukset ja palkkatiedot tavallisimmista ammateista http://www.mol.fi/webammatti.cgi Klikkaa lomakkeesta kohtaa "ammattien haku: näytä kaikki".