Mikä on nimeltään piirrossarja, jossa jotkut tyttö ja poika matkasivat eri Raamatun tapahtumiin?

Kysytty

Mikä on nimeltään piirrossarja, jossa jotkut tyttö ja poika matkasivat eri Raamatun tapahtumiin? Olen nähnyt tästä sarjasta mm. Aatamin ja Eevan tarinan ja Kainin ja Abelin joskus 90-luvulla.

Vastaus

Vastattu

Kyseessä lienee The Greatest Adventure: Stories from the Bible. Se on ilmestynyt vuosina 1985-1986. Sarjan Wikipedia-sivuilla on luettelo jaksoista.

0 ääntä

Kommentit

Kyseessä voisi olla myös Superkirja, joka on valmistunut vuosina 1981-1982.