Otsikko
Mikä on Kyrönjoen virtaama (vähintään), kun Hiirikosken voimalan tulvaluukku on täysin auki. Mikä on virtaama (enintään), kun tulvaluukku on täysin kiinni…

Kysytty

Mikä on Kyrönjoen virtaama (vähintään), kun Hiirikosken voimalan tulvaluukku on täysin auki.
Mikä on virtaama (enintään), kun tulvaluukku on täysin kiinni.
Voimalan huoltoseisokit ja häiriötilanteet sivuutetaan. Lähin mittauspiste lienee Skatilassa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Verkkohaulla löytyy seuraava Länsi-Suomen ympäristölupaviraston päätös: Nro 52/2009/4, Dnro LSY-2008-Y-129,
annettu 24.6.2009. Asia: Lisäkoneiston asentaminen Hiirikosken voimalaitokseen sekä töiden aloittaminen ennen päätöksen lainvoimaiseksi tulemista. Linkki pdf-tiedostoon: https://www.ymparisto.fi/download/noname/%7B13A1490E-EDCC-4C3E-BF04-E98…

Tässä asiakirjassa on joitakin Hiirikosken virtaamatietoja.

Tuoreempia lukuja kannattanee kysyä laitoksen nykyiseltä omistajalta, Vaasan Sähköltä. https://www.vaasansahko.fi/asiakaspalvelu/ - sivulta löytyy mm. yhteydenottolomake.