Otsikko
Mikä on Jenni Pääskysaaren uuden kirjan nimi? Tuleeko se joskus kirjastoon? Mistä se kertoo?

Kysytty

Mikä on Jenni Pääskysaaren uuden kirjan nimi? Tuleeko se joskus kirjastoon? Mistä se kertoo?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jenni Pääskysaarelta julkaistiin vuoden 2024 alussa teos Martta: nainen joka kuoli eläessään. Kirja kertoo vuonna 1971 työpaikkansa hissiin kahdeksi viikoksi juuttuneesta naisesta, mutta käsittelee myös laajemmin yhteiskunnallisia kysymyksiä sisäistetyistä vaatimuksista. Kirjan on kustantanut Storytel Original ja se on julkaistu vain Storytelin omaan äänikirjapalveluun. Tällä hetkellä teosta ei siis ole saatavilla kirjastojen kautta ja on vaikea sanoa tuleeko sitä milloinkaan kirjastojen valikoimaan.

Lähde: Medialle | Storytel Finland, viitattu 15.2.2024.