Otsikko
Mikä on Intro Active ja mitä sillä tekee?

Kysytty

Mikä on Intro Active ja mitä sillä tekee?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

IntroActive on Tampereen kaupunginkirjaston maksullinen verkkopalvelu. IntroActiven palvelumaksu on 9 mk kuukaudessa. IntroActiven toiminnot ovat seuraavat:
- eräpäivämuistutus, ohjelma ilmoittaa haluttaessa asiakkaan sähköpostiin tai IntroActiven tiedotelaatikkoon (verkossa oleva "postilaatikko", johon asiakas pääsee omilla tunnuksillaan), kun lainan eräpäivä lähestyy
- ohjelma lähettää haluttaessa varauksen kiinnijäämisestä noutoilmoituksen asiakkaan sähköpostiin ja/tai IntroActiven ilmoituslaatikkoon ja/tai normaalisti postitse. Varauksen toimitusmaksu on 3 mk ilmoitustavasta riippumatta
- ohjelma ilmoittaa kirjastoon hankituista uutuuksista asiakkaan sähköpostiin tai tiedotelaatikkoon asiakkaan antamien ehtojen mukaisesti
- uutuusteosten tietoja voi siirtää ja tallentaa omiin ns. virtuaalisiin kirjahyllyihin
- mahdollisuus tehdä varaus hyllyssä olevaan aineistoon
. omien osoitetietojen muutoksesta voi ilmoittaa kirjastoon kätevästi
- mahdollisuus tehdä kaukopalvelutilauksia suoraan Varastokirjaston kokoelmiin (kaukolainoista peritään 6 mk)

IntroActiven käyttöön tarvitaan kirjastokortti ja tunnusluku, jonka saa kirjastosta. Lisäksi tarvitaan oikeus IntroActiven käyttöön, jonka voi pyytää Tampereen kaupunginkirjastosta tai sen lähikirjastoista. Tampereen kaupunginkirjaston aineistoa voi selata verkon kautta, lainojaan voi uusia ja varata ja tämä on maksutonta toimintaa. Lainojen uusintaan ja varauksiin tarvitaan tunnusluku. Kirjaston nettipalvelu on osoitteessa http://kirjasto.tampere.fi:8000/