Mikä on Helena Meripaasin kirjoittama uusin Koirahullun päiväkirjaan kuuluva kirja?

Kysytty

Mikä on Helena Meripaasin kirjoittama uusin Koirahullun päiväkirjaan kuuluva kirja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Koirahullun päiväkirja -sarjan ainakin toistaiseksi viimeinen osa on Pentukuumetta (2005). Edeltävät osat ovat Koiran kokoinen kesä (2000), Koirista parhain (2001), Enkelikoira (2002), Tottelemattomuuskoe (2003) ja Viittä vaille voittajaluokkaa (2004).

Lisäksi Meripaasi on kirjoittanut oman sarjansa Koirahullun päiväkirjoissa esiintyvän Kissen ympärille. Sen osat ovat Elämäni frettinä (2006), Pöllöhilloa (2007) ja Koppakuoriaiskevät (2008). Sittemmin Meripaasi on kirjoittanut Irin kennel -sarjaa.