Mikä oli sellainen nettisivusto, joka toimi ainakin 2000-luvun lopussa ja siellä pystyi seikkailemaan erilaisissa 3D-mallinnetuissa paikoissa, esimerkiksi…

Kysytty

Mikä oli sellainen nettisivusto, joka toimi ainakin 2000-luvun lopussa ja siellä pystyi seikkailemaan erilaisissa 3D-mallinnetuissa paikoissa, esimerkiksi Martinsillan kauppakeskuksessa?

Vastaus

Vastattu

Tuvendo Oy on tehnyt vuonna 2009 Martinsillan kauppakeskuksesta 3D-mallinnoksen. Sitä ei enää löydy internetistä, mutta esimerkiksi Iltalehti on julkaissut siitä artikkelin "Tällainen on Martinsillan virtuaalinen kauppakeskus" 26.11.2009 (https://www.iltalehti.fi/espoo/a/2009112610667000).