Mikä mahtaa olla erään kirjan kirjoittajan nimi ja kyseisen kirjan nimi? Kirja ei ole aivan uusi vaan se on ilmestynyt luultavasti 1970-1980 luvuilla. Se on…

Kysytty

Mikä mahtaa olla erään kirjan kirjoittajan nimi ja kyseisen kirjan nimi? Kirja ei ole aivan uusi vaan se on ilmestynyt luultavasti 1970-1980 luvuilla. Se on käännöskirja eli käännetty jostain toisesta kielestä Suomeksi. Kirjassa kerrotaan pojasta, joka on osan aikaa aivan tavallinen poika, mutta välillä hän muuttuu jostain syystä aikuisen miehen kaltaiseksi ja samalla hänelle ilmestyy erittäin kova seksuaaliset tarpeet, minkä johdosta hän käytti hyväkseen ainakin äitiään ja naapurin tyttöä, jonka ruumis löydettiin myöhemmin jonkun lammen rannalta missä hyväksikäyttö oli tapahtunut. Poikaa yritettiin hoitaa jossakin sairaalassa tai muussa vastaavassa paikassa, mutta ollessaan miehen hahmossa hän oli muistini mukaan vihainen ja käytti aggressiivista kieltä esim. häntä hoitanutta lääkäriä kohtaan. Minulla oli tuo kirja joskus ja ainakin sen kannessa oli kuva teddykarhusta, joka oli rikki niin että sen alapää oli rikottu ja verisen näköinen, koska siinä oli jotain punaista, ei välttämättä verta.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti emme onnistuneet selvittämään, mistä kirjasta on kyse.