Mikä leffa mahtaa olla kyseessä. Siinä soi 70-luvun diskokappaleet. Nuori mies menee kavereidensa kanssa juhliin. Muuta en muista kuin että päähenkilön isä on…

Kysytty

Mikä leffa mahtaa olla kyseessä. Siinä soi 70-luvun diskokappaleet. Nuori mies menee kavereidensa kanssa juhliin. Muuta en muista kuin että päähenkilön isä on poliisi joka pysäyttää kaverukset kun he ovat ajamassa juhlapaikalle ja juhlissa on suuri hopean värinen pallo jonka sisällä päähenkilö vierii uima-altaaseen. Musiikin vuoksi haluaisin katsoa tämän leffan uudestaan.

Vastaus

Vastattu

Kyseessä on varmastikin Take Me Home Tonight vuodelta 2011, pääosissa mm. Topher Grace ja Anna Faris. Elokuva on Suomen televisiossa esitetty useita kertoja, viimeksi Frii-kanavalla vuonna 2020. Tulevia esityskertoja ei ole tiedossa mutta elokuvaa näyttää löytyvän hyvin netin vuokrauspalveluista sekä myös esim. DVD:nä videodivareista.

https://en.wikipedia.org/wiki/Take_Me_Home_Tonight_(film)