Haluaisin kysyä löytyisikö teiltä aineistoa venäläiseen sirkukseen liittyen, kuvakirjoja tai valokuvia, mutta mitä vain muutakan, romaaneita, elokuvia tai…

Kysytty

Hei,

Haluaisin kysyä löytyisikö teiltä aineistoa venäläiseen sirkukseen liittyen, kuvakirjoja tai valokuvia, mutta mitä vain muutakan, romaaneita, elokuvia tai musiikkia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Venäläisestä sirkuksesta löytyy seuraavia kuvitettuja kirjoja:

The soviet circus: a collection of articles
Nikulin Juri: Potsti serjosno
Kusnetsov Jevgeni: Der Zirkus der welt
Kuklatšev, Juri: Škola dobroty : kniga dlja tštenija v natšalnoi škole. Tšast 2 : urok 3 : utšites slušat tišinu, urok 4 : koški i sobaki - moji druzj
Kuklatšev, Juri: Škola dobroty : kniga dlja tštenija v natšalnoi škole. Tšast 3 : urok 5 : urok vezlivosti, urpk 6 : glavnoe pravilo zizni
Šulzik, Valeri: Funtik i troje s bolšoi dorogi (lasten kirja)

Tsirk / režissjor Aleksandrov Grigori, DVD-levy (näytelmäelokuva vuodelta 1936; hyvä sirkustunnelma alkuteksteistä alkaen, vaikka onkin osittain kuvattu studiossa
Moskovan suuri sirkus, VHS-kasetti

lisäksi kirjastossa on useita suhteellisen uusia taltiointeja venäläisestä sirkuksesta DVD-muodossa