Mikä lastenkirja kyseessä? Luin tätä pienenä paljon. Kirjassa on kolme kanisisarusta joilla on rimmaavat nimet, yhden nimi ainakin oli muistaakseni Tiia ja…

Kysytty

Mikä lastenkirja kyseessä? Luin tätä pienenä paljon. Kirjassa on kolme kanisisarusta joilla on rimmaavat nimet, yhden nimi ainakin oli muistaakseni Tiia ja toisen Piia. Kirja oli vissiin iltasaduksi tarkoitettu, sellainen unikirja. Kannessa kanit istuvat muistaakseni terassilla, äitipupu kenties keinutuolissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on varmaan alla oleva Nuku hyvin -kirja. Siinä pikkukanit Miia, Piia ja Tiia tekevät iltapuuhia ja valmistautuvat nukkumaan. Kirjan sisältä löytyy kuva, jossa äitipupu istuu keinutuolissa ulkona terassilla ja pikkupuput istuvat terassin reunalla. Kannessa kolme pupua nukkuu vierekkäin sängyssä.

Lisa McCue: Nuku hyvin