Otsikko
Mikä kotimainen naisen kirjoittama kirja?

Kysytty

Mikä kotimainen naisen kirjoittama kirja? Näin kirjasta esittelyn kuntosalilla olevassa lehdessä. Kirja kertoi avioliitosta ja siitä, pitäisikö erota. Kirjan avioparilla taisi olla kaksi lasta. En ole ihan varma, oliko kirja hieman omaelämäkerrallinen. Kirja lienee julkaistu 2018 tai sen jälkeen. Olisikohan kirjan kansi ollut sinisävyinen. Harmi, kun en ottanut kuvaa arvostelusta. Kirja vaikutti mielenkiintoiselta.

Vastaus

Vastattu

Olisikohan kirja ollut joku näistä?

Pohjakosketus / Nina Honkanen. 2019

Myrskynen : eräänlainen perhetarina / Riitta Kuoppamäki ja Katriina Silvennoinen. 2020

Jäämeri : romaani perheasioista / Siina Tiuraniemi. 2020

Anna minulle nimi / Ritva Hellsten. 2022

Hain Helmet tarkennetulla haulla ja asiasanoilla avioero, suomenkielinen kirjallisuus. Rajasin julkaisuajan 2018-2023. Linkki Helmet hakuun