Mikä jatkosarja oli Koti-lehdessä, luultavasti numerossa 11 vuonna 1990? Anoppini muistelee sen olleen nimeltään "Emännän tytär". Löytyyköhän kyseistä…

Kysytty

Mikä jatkosarja oli Koti-lehdessä, luultavasti numerossa 11 vuonna 1990? Anoppini muistelee sen olleen nimeltään "Emännän tytär". Löytyyköhän kyseistä jatkosarjaa kirjana?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kolmiosainen jatkokertomus Emännän tytär on ilmestynyt Koti –lehdessä vuonna 1990. Kirjoittajiksi mainitaan Enni ja Johanna Mustonen. Ensimmäinen osa Kaupunki kutsuu Koti 1990 : 10 s. 2-3, 23.Toinen osa Tupatöissä Koti 1990 : 11, s. 2-3. Kolmas osa Laittaa niitensä itse  Koti 1990 : 12, s. 2-3, 39. Kirjana Emännän tytär ei ole ilmestynyt.