Otsikko
Mikä elokuva mahtaa olla kyseessä? Muistan ainoastaan, että elokuva ei ole hirmu vanha (luultavasti 2000-luvulta), mutta tapahtumat sijoittuvat jonnekin 1500…

Kysytty

Mikä elokuva mahtaa olla kyseessä? Muistan ainoastaan, että elokuva ei ole hirmu vanha (luultavasti 2000-luvulta), mutta tapahtumat sijoittuvat jonnekin 1500-1800-luvulle. Elokuva on amerikkalaisten tai brittien tekemä. Eräälle nuorelle naiselle tehdään lobotomia, koska häntä luullaan hulluksi. Naisella on vauva. Lobotomian jälkeen nainen asustaa sellissä ja hokee koko ajan "The prince will come, the prince will come" tai jotakin sen suuntaista. Lopussa käy ilmi, ettei nainen tosiaan ollut hullu, vaan vauvan isä oli prinssi, jota nainen odotti palaavaksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisiko elokuva mahdollisesti ”From hell”, jonka kuvaus löytyy Wikipedian artikkelista osoitteesta http://en.wikipedia.org/wiki/From_Hell_(film)? Se kuulostaisi ainakin kuvauksen perusteella sellaiselta kuin muistat.