Otsikko
Mikä arvo kymmenen markan setelillä jossa numeron perässä on "tähti" vuodeltA 1980 esim. J0675736* ?

Kysytty

Mikä arvo kymmenen markan setelillä jossa numeron perässä on "tähti" vuodeltA 1980 esim. J0675736* ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Setelin arvo on paljonkin kiinni mm siitä minkä kuntoinen. Näissä asoissa pitäisi kääntyä rahaliikkeen puolen arviointia varten.
Kirjassa Suomen rahat arviohintoineen 2002 ilmoitetaan että 10 markan seteli vuodesta 1980 jossa on tähti on painoismäärältään 1,432,000 ja hintahaarukka on 6€-2,5 €.