Mihin voimme antaa ison pinon rock/metallimusiikkilehti Warhammereita. Tuntuu kurjalta laittaa paperinkeräykseen, kun joku kiinnostunut ehkä niitä etsii.

Kysytty

Mihin voimme antaa ison pinon rock/metallimusiikkilehti Warhammereita. Tuntuu kurjalta laittaa paperinkeräykseen, kun joku kiinnostunut ehkä niitä etsii.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Monissa Helmet-kirjastoissa on kirjakierrätyspiste, johon voi viedä aineistoa toisten asiakkaiden löydettäväksi. Ainakin joistakin pisteistä niin kirjat kuin lehdetkin löytävät uuden omistajan todella nopeasti. Kun valitset Helmetistä Kirjastot ja palvelut -hakulehden, saat valikon, josta voit hakea kirjastot, jossa on kirjojen kierrätyspiste.

http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut