Mielialasormuksien värin selitys

Kysytty

mielialasormuksien värin selitys

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ihan googlaamalla löytyi tietoa ainakin muutamasta verkkokaupasta hakusanalla mielialasormus. Esimerkiksi sivulla http://www.kotinet.com/katjan.perttula/tarjouskori.htm
kerrotaan seuraavaa mielialasormuksen väreistä:
musta stressaantunut
ruskea pelokas
vaalean oranssi hermostunut
vaalean vihreä sekavatunteinen
sininen normaali
tumman sininen rentoutunut
violetti levollinen
purppura rauhallinen
tumman oranssi rakastettava
vihreä romanttinen
turkoosi intohimoinen
hyvin tumma sininen erittäin iloinen

375 ääntä

Kommentit

jaa

Pitääkö nää jutut ees oikeesti paikkaansa ku joka paikassa saa eri vastauksen siitä mikä väri tarkkotta mitäki.

Mä olen saanut joka paikasta samat vastaukset. Väreihin eivät oikeasti vaikuta mielialat vaan millainen ihosi on esim: Lämmin=tummansininen ja yleensä kun ollaan iloisia on iho lämmin tai musta=kylmä. Minulla on itse mielialasormus ja pidän siitä kun värit vaihtuvat vaikka ne eivät aina pidä paikkaansa.

Pidän Tunnesormuksista vaikka ne näyttäisivät väärän tunteen ja tunnesormukseni väittää yleensä että olen sekamielinen?

Sormuksia en käytä

Nii

Mikä väri no oikea?