Mieleeni on jäänyt eräs laulu, jonka joskus 90 luvulla kuulin radiosta, mutta netistä en ole löytänyt tarkempaa tietoa. Siinä laulaa mies ja nainen…

Kysytty

Hei. Mieleeni on jäänyt eräs laulu, jonka joskus 90 luvulla kuulin radiosta, mutta netistä en ole löytänyt tarkempaa tietoa. Siinä laulaa mies ja nainen. Kertosäkeessä lauletaan "Me oltiin ullakolla, sateen suojassa". Jossain kohtaa sanoissa on myös "sinä naapurin tyttö, minä naapurin poika. Voisittekohan auttaa kyseisen biisin selvittämisessä?

Vastaus

Vastattu

Kappale on "Ullakolla" vuodelta 1992. Sen sävelsi, sanoitti ja lauloi Make Lentonen.

Lähteet:

Fono.fi

Youtube