Otsikko
Menin naimisiin ja vaihdoin sukunimeä. Täytyykö minun uusia kirjastokortti? Ja jos, niin onnistuuko se netin kautta vai vaatiiko käynnin kirjastossa?

Kysytty

Menin naimisiin ja vaihdoin sukunimeä. Täytyykö minun uusia kirjastokortti? Ja jos, niin onnistuuko se netin kautta vai vaatiiko käynnin kirjastossa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sinun tulisi käydä lähimmässä kirjastossa uuden henkilöllisyystodistuksen kanssa. Itse korttia ei tarvitse uusia, muutamme vain rekisteritiedot. Netin kautta ei voi nimeä vaihtaa.