Meinataanko Larten Crepseyn tarinaa suomentaa ollenkaan? Jos meinataan onko tietoa milloin? :)

Kysytty

Meinataanko Larten Crepseyn tarinaa suomentaa ollenkaan? Jos meinataan onko tietoa milloin? :)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tammi-kustantamon ennakkotietojen mukaan Darren Shanin tarina -sarjan viimeiset osat julkaistaan suomeksi tänä keväänä. Larten Crepsley Sagaa on kirjailijan kotisivujen mukaan julkaistu englanniksi neljä osaa. Suomeksi sitä ei ainakaan vielä näytä olevan tulossa. Tilannetta voi jatkossa pitää silmällä kustantajan kotisivuilla http://www.tammi.fi.