Meillä on taulu yöllisestä merihaverista vuodelta 1935. Signeeraus G. Granlund 1935. Mistä löytäisin lisätietoa taiteilijasta?

Kysytty

Hei!
Meillä on taulu yöllisestä merihaverista vuodelta 1935. Signeeraus G. Granlund 1935. Mistä löytäisin lisätietoa taiteilijasta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaston taiteilijamatrikkeleista tai muistakaan lähteistä ei valitettavasti löytynyt tietoa taiteilijasta.