Mahtaisitko tietää kirjan nimeä: Se on julkaistu käsittääkseni vuonna 1997 (tai ehkä 1996). Kirja kertoo suomalaisten nuorten ja lasten kiinnostuksesta…

Kysytty

Mahtaisitko tietää kirjan nimeä: Se on julkaistu käsittääkseni vuonna 1997 (tai ehkä 1996). Kirja kertoo suomalaisten nuorten ja lasten kiinnostuksesta satanismia kohtaan. Kirja sisältää mm. nuorten kirjoittamia kirjeitä ahdistuksesta ja mielenkiinnosta saatanan palvontaa kohtaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisiko kyseessä olla Riku Rinteen kirjoittama teos "Aika on lähellä!" (Kuva ja sana 1997), jonka sivuilla 149-162 on nuorten kirjoittamia kirjeitä satanismista.
Myös Rinteen kirjat "Pimeys väistyy" (Kuva ja sana 1996) ja
"Varo, vihollinen!" (Kuva ja sana 1999) sisältävät kirjeitä
saatananpalvonnasta.