Otsikko
Mahtaisiko Kajaanin kirjastossa joku muistaa henkilön, joka on koonnut vanhoja matkailuaiheisia postikortteja ja erityisesti Suomen Matkailijayhdistyksen…

Kysytty

Mahtaisiko Kajaanin kirjastossa joku muistaa henkilön, joka on koonnut vanhoja matkailuaiheisia postikortteja ja erityisesti Suomen Matkailijayhdistyksen kortteja sekä laatinut niistä luettelon.
Kyseinen henkilö oli pari vuosikymmentä sitten töissä muistaakseni Kajaanin postissa. Olin häneen yhteydessä toimiessani Suomen Matkailuliiton julkaisupäällikkönä ja sain häneltä tietokoneella tehdyn luettelon, johon hän oli merkinnyt SMY:n kortit ja numerot. Muistaakseni hänen kokelmistaan ja tehty myös näyttelyitä.
Olen kadottanut kyseisen miehen nimen ja yhteytiedot ja nyt niillä olisi käyttöä selvitellessäni vanhoja matkailuvalokuvia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti meillä ei ole tietoa kyseisestä henkilöstä. Ehkäpä Suomen Matkailijayhdistys SMY, joka on entisen Suomen Matkailijayhdistyksen seuraaja, osaisi auttaa. Yhdistyksen kotisivu löytyy osoitteesta http://www.matkailijayhdistys.com/ ja sieltä löytyy myös yhteystietoja.