Otsikko
Mahtaako löytyä Sergei Prokofjevin Pekka ja susi-musiikkisatua videoesityksenä?

Kysytty

Mahtaako löytyä Sergei Prokofjevin Pekka ja susi-musiikkisatua videoesityksenä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pekka ja susi löytyy satuelokuvana näytellyn elokuvan ja animaation yhdistelmänä vuodelta 1997. Elokuvan on ohjannut George Daugherty ja suomalaisina ääninä mm. Inkeri Wallenius, Emilia Pokkinen ja Ossi Ahlapuro.