Otsikko
Yhtäkkiä tuli mieleen yksi kirja, jonka luin nuorempana. Tarinassa muistaakseni joku katosi, ja katoamiseen liittyi auto tai mopo, ja vuodenaikana ehkä talvi…

Kysytty

Yhtäkkiä tuli mieleen yksi kirja, jonka luin nuorempana. Tarinassa muistaakseni joku katosi, ja katoamiseen liittyi auto tai mopo, ja vuodenaikana ehkä talvi. koirakin oli suht tärkeässä roolissa tarinassa. muistan kohtauksen,
jossa mahd. päähenkilö piiloutuu autolta pimeään metsään kun on tutkimassa katoamista tms.
oli ehkä kaksiosainen (voi olla enemmänkin osia), ja muistaakseni kotimainen kirja.

Vastaus

Vastattu

Kyselin tästä kollegoilta ja tutkiskelin Kirjasampoa, josta löytyy erillinen osio jännityskirjallisuudesta, mutta kirjaa ei valitettavasti löytynyt. Tunnistaisiko joku lukijoistamme teoksen?