Mahdammeko saada lisää suomennoksia Sue Graftonin aakkosdekkareista,kun englanniksi ollaan jo v-kirjaimessa?

Kysytty

Mahdammeko saada lisää suomennoksia Sue Graftonin aakkosdekkareista,kun englanniksi ollaan jo v-kirjaimessa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Viimeisin suomennettu Sue Graftonin aakkosdekkari näyttäisi olevan "T niin kuin tappaja" vuodelta 2008. Englanniksi on sen jälkeen ilmestynyt "U is for Undertow", "V is for Vengeance" ja "W is for Wasted", mutta niitä ei tosiaan ole suomennettu. Kysyimme asiaa Gummerukselta ja sieltä vastattiin, että he eivät näillä näkymin jatka sarjan suomentamista, sillä sarjalle ei löytynyt Suomesta riittävästi lukijakuntaa.