Lukusaleissanne on Petroskoissa ilmestyvä "Karjala" lehti suomenkielisenä. Olen tilannut sen lehden toimituksesta internetin kautta. En ole saanut, laskua, en…

Kysytty

Lukusaleissanne on Petroskoissa ilmestyvä "Karjala" lehti suomenkielisenä. Olen tilannut sen lehden toimituksesta internetin kautta. En ole saanut, laskua, en lehteä, enkä mitään viestiä, onko tilaukseni saapunut perille. Kysynkin miten teillä toimii tilausmenettely ? Onko lehti teillä internetistä luettavissa suomenkielisenä? Odotan vastausta -KIITOS !

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjasto tilaa lehdet keskitetysti kirjakaupan kautta. Karjala-lehden sivuilta löytyy muutamia suomenkielisiä artikkeleita osoitteesta
http://www.karelia.ru/Karelia/NewsPapers/Sanomat/index_f.html Kirjastoilla ei ole lehdestä verkkoversiota.
Lehden tilaukseen liittyvässä ongelmassa kannattaa ottaa yhteyttä esimerkiksi kirjakauppaan josta kyseinen lehti löytyy, Helsingissä Akateeminen Kirjakauppa tai Suomalainen Kirjakauppa.