Luin viimeiseksi Virginia Andrewsin Koston terälehdet ja kirjan lopussa jäi epäilys, että sarja jatkuisi. Mikä mahtaa olla seuraava kirja? Ja kuinka monta…

Kysytty

Luin viimeiseksi Virginia Andrewsin Koston terälehdet ja kirjan lopussa jäi epäilys, että sarja jatkuisi. Mikä mahtaa olla seuraava kirja? Ja kuinka monta kirjaa tähän ko. sarjaan kuuluu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Koston terälehdet on Dollanganger-sarjan toinen osa, ilmestynyt suomeksi 1987. Ensimmäinen osa Pimeyden kukat (1986), seuraavat: Verenpunaiset okaat (1988) ja Menneisyyden siemenet (1989).

Virginia Andrewsilta on suomeksi ilmestynyt kirjoja nimillä Virginia Andrews sekä V. C. Andrews.

Nimellä Virginia Andrews ovat ilmestyneet kirjat:

Pimeyden kukat (1986), Koston terälehdet (1987), Menneisyyden siemenet (1988), Verenpunaiset okaat (1988), Katkerat jäähyväiset (1990), Kielletty rakkaus (1991), Intohimon kosketus (1992), Paratiisin portit (1992), Valheiden verkko (1992), Hämärän lapsi (1994), Keskiyön kuiskeet (1995), Pimeyden vangit (1995).

Nimellä V. C. Andrews:

Villiruusu (1996), Käärmeitä ruusutarhassa (1997), Ruusun hohde (1998), Perhonen (1999), Sydämeni sävel (1999), Kristalli (2000), Turkoosi (2001), Valheiden kukkaniityt (2002)