Luin muutama vuosi sitten kirjaa, jossa lapsia lähetettiin Afrikkaan kuoppia kaivamaan mutten muista nimeä enkä tekijää. Se on kirjoitettu 60-70-luvulla noin…

Kysytty

Luin muutama vuosi sitten kirjaa, jossa lapsia lähetettiin Afrikkaan kuoppia kaivamaan mutten muista nimeä enkä tekijää. Se on kirjoitettu 60-70-luvulla noin 300 sivuinen kirja. Lapset ovat siellä ikäänkuin vankilassa ja heillä on karut olot. Vain muutama aikuinen jotka pitävät kuria yllä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Olisikohan kyseessä tämä hyvä kirja, jonka olen itsekin lukenut: Sachar Louis: Paahde

http://armas.btj.fi/request.php?id=f55f7189859e3777&pid=9789511255291&q…