Otsikko
Luin David Brinin Uplift: the Complete Original Triology kirjan. Nyt en löydä ko. kirjassa mainittua jatko-osaa Exiles: The Second Uplift Triology. Haluaisin…

Kysytty

Hei, luin David Brinin Uplift: the Complete Original Triology kirjan. Nyt en löydä ko. kirjassa mainittua jatko-osaa Exiles: The Second Uplift Triology. Haluaisin sen, tai sen kolme erillistä osaa "Brightness reef", "Infinitys shore" ja "Heavens reach" vaikka kaukolainalsi Kauniaisten kirjastoon. Onistuisiko tämä, ja ovatko kaukolainat kalliita?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei

Kyseisiä kirjoja löytyy kyllä muualta Suomesta. Siinä tapauksessa, jos haluatte kirjat itsellenne lainaan, pyydän teitä jättämään tilauksen Kauniaisten kirjaston sivuilla olevan sähköisen kaukolainapyynnön kautta tai käymään paikan päällä itse. Kirjaston kaukolainoista vastaava henkilö hoitaa kirjojen tilaamisen. Kaukolaina on maksullinen; 4 € / kirja. Laina-aika määräytyy lähettävän kirjaston laina-aikojen mukaan.