Luin Aarre-lehdestä artikkelin kehitysvammaisten asuinyhteisöstä, jossa työtoimintana tehtiin metsätöitä. Ajankohta oli 2009-2011 välillä. Myöhemmin olisin…

Kysytty

Luin Aarre-lehdestä artikkelin kehitysvammaisten asuinyhteisöstä, jossa työtoimintana tehtiin metsätöitä. Ajankohta oli 2009-2011 välillä. Myöhemmin olisin halunnut palata tuohon juttuun mutten enää löytänyt sitä enkä muistanut kyseisen lehden numeroa. Onko kirjastonhoitajalle mahdollista paikantaa, missä lehdessä tämänsisältöinen artikkeli oli?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aarre-lehdessä 1/2010, s. 38 - 41, on ilmestynyt artikkeli "Miesten savotta", joka käsittelee metsässä työtoiminnassa käyviä kehitysvammaisia.