Löytyyköhän teiltä Pretty Unique Beauty kirjaa? Jos löytyy olisiko se mahdollista lähettää Vaasan kirjastoon?

Kysytty

Hei! Löytyyköhän teiltä Pretty Unique Beauty kirjaa? Jos löytyy olisiko se mahdollista lähettää Vaasan kirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,
Kirja löytyy Vamian kirjastosta Ruutikellarintie 2, Vaasa.

Jos haluat noutaa sen jostain kaupunginkirjaston toimipisteestä, voit varata sen verkkokirjastosta ja valita haluamasi noutopaikan, mikäli sinulla on kaupunginkirjaston kirjastokortti ja verkkotunnukset.

Jos ei verkkotunnuksia ole, voit esim. soittaa pääkirjaston tietopalveluosastolle, puh. 06-325 3540.

Jos ei ole kirjastokorttiakaan, on parasta käydä kirjastossa hankkimassa ensin sellainen, ota henkilötodistus mukaan.

Varaaminen ja kirjastokortin hankkiminen ovat maksuttomia.